0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

טיפים לביקור בפארק אירופה עם ילדים

ביקור בפארק השעשועים פארק אירופה הוא אחד משיאי הטיול המשפחתי ביער השחור. יום שלם או אפילו יומיים של בידור והנאה לגדולים ולקטנים, עם מתקנים מרשימים, הופעות מושקעות, ואווירה שמחה. כל כך הרבה אפשרויות שאי אפשר להספיק הכל… וההנאה מובטחת!

פארק אירופה הוא פארק שעשועים מעולה. המתקנים מתאימים לכל הגילאים והאווירה נינוחה. פארק רחב ידיים ויש בו למעלה מ-100 אטרקציות המחולקות ל-17 מתחמים. 14 מתחמים מוקדשים כל אחד לאחת ממדינות אירופה: הבניינים, השמות, התלבושות של מפעילי המתקנים ואפילו האוכל והמשקאות בדוכני המזון כולם מותאמים למאפיינים של אותה מדינה. הפארק פתוח מדי יום ואפשר פשוט להגיע, לשוטט בפארק להנאתכם ולעלות על המתקנים הנקרים בדרככם. עם ילדים חובבי שעשועים, ובבמיוחד בחודשי הקיץ העמוסים יותר אנו ממליצים להתכונן לביקור מראש – ממש כמו בתכנית של יום טיול – כדי שהבילוי בפארק יהיה נעים ומוצלח לכל המשפחה. הנה כמה טיפים שלנו לתכנון הביקור בפארק:

הזמינו כרטיסים מראש ובררו את שעות פתיחה של הפארק

כדאי להתעדכן מראש באתר הפארק לגבי מחירים ומבצעים ולבדוק מה האופציה הטובה ביותר עבורכם (הידעתם? ילדים עד גיל 12 נכנסים חינם ביום ההולדת שלהם!). כך למשל אפשר לרכוש כרטיסים מראש באתר בהנחה משמעותית או לקנות את כרטיס היער השחור הכולל כניסה יומית אחת לפארק. בימי הקיץ הארוכים שעת הסגירה של הפארק משתנה בהתאם למזג האוויר – בררו במהלך היום מתי שעת הסגירה הצפויה. כדי להימנע מצפיפות העדיפו ימי חול על פני סופי שבוע. יום לפני הביקור בפארק התארגנו מראש, לכו לישון מוקדם, כך שתוכלו לצאת לפארק מוקדם ככל האפשר, רעננים ונמרצים.

וטיפ נוסף: אם אתם מעוניינים לבלות בפארק יומיים כדאי לשקול ללון באחד מבתי המלון של הפארק או באחד מהצימרים הרבים הקרובים לפארק. ליד הפארק יש גם אתר קמפינג בו ניתן לשהות בקרוואן או באוהל. כך תחסכו נסיעות ארוכות הלוך ושוב.

טיפים לאירופה פארק עם ילדים

 

טיפים לאירופה פארק עם ילדים

 

תכננו את היום שלכם מראש

במדריך שלנו ליער השחור יש מידע מפורט על פארק אירופה במסלול מס’ 8. כדאי לקרוא את המידע שיש במסלול וגם לקרוא עוד באתר האינטרנט של הפארק ולהתרשם מהתמונות והסרטונים. כך תקבלו מושג מראש מה גודל הפארק, מה סוג האטרקציות שבו ומה הכי כדאי לכם לעשות ולראות. הפארק גדול וכנראה שלא תספיקו לראות את כולו ביום אחד. חשוב להסביר לילדים מה צפוי להם, ולהכין אותם גם לאפשרות של תורים וצפיפות. למתקנים רבים יש מגבלות גובה או גיל – בדקו מראש באתר של הפארק מהן המגבלות הרלוונטיות לגביכם. כדאי להחליט מראש אם אתם מקציבים לביקור בפארק יום או יומיים ולתכנן בהתאם. באתר של הפארק תוכלו למצוא מפה מפורטת של כל המתחמים, שתעזור לכם בתכנון.

 

השתמשו באפליקציה של הפארק

על מנת להפוך את הבילוי בפארק ליותר נוח וחוויתי, תוכלו להשתמש באפליקציה של פארק אירופה אותה תוכלו להתקין עוד לפני הביקור והיא תעזור לכם בתכנון וגם בהתנהלות בפארק. תוכלו להסתכל במפה, להתעדכן בזמני המתנה למופעים, לנווט איתה בפארק, להזמין שולחן במסעדה, ואפילו ליצור קבוצת חברים שתאפשר לכם לדעת איפה חברי הקבוצה נמצאים כל הזמן.

 

בדקו מה חדש בפארק

מה מחכה לכם בפארק בשנת 2020: המתקן Pirates of Batavia אשר במתחם ההולנדי יפתח מחדש לקהל ויקח אתכם למסע חוויתי בסירה בעיר הנמל האקזוטית Batavia. המתקן יפתח בקיץ.

חדש משנת 2019: פתיחה מחודשת של המתחם הסקנדינבי עם מסעדה חדשה ואפקטים חדשים. נפתח לאחרונה גם מלון חדש ומושקע המעוצב כעיר נמל סקנדינבית שפתח את שעריו השנה. אם אתם כבר מתכננים את הטיול שלכם ליער השחור ב- 2020, אז בטח תרצו לכלול בו גם ביקור בפארק המים החדש – Rulantica – שנפתח בפארק אירופה בסוף נובמבר. שימו לב שיש להזמין כרטיסים מראש אונליין. החל מ-2019 גם יוצג בפארק מחזמר חדש בשם Rulantica.

במתחם הסקנדינבי נפתחה בשנת 2019 אטרקציה חדשה בשם Snorri Touren, שבה Snorri התמנון יקח אתכם למסע לאי המסתורי רולנטיקה ויראה לכם את ביתו. המתקן מתאים לכל הגילאים, ותוכלו לקרוא עליו עוד באתר הפארק.

 

סדר המתקנים

אל תתפתו להתחיל במתקנים הפזורים ליד הכניסה. בבוקר יש בדרך כלל פחות עומס וכך תבטיחו שבמתקנים המלהיבים ביותר תבקרו בבוקר כשאתם מלאי אנרגיה. אפשר לעלות על רכבת כבר בכניסה לפארק ולנסוע למתחם ספרד השוכן בצד השני ולהתחיל במתקנים שבקצה זה. עם ילדים קטנים פנו לעולם הילדים שהוא ריק יחסית בשעות אלו. אפשרות נוספת היא להגיע לתורים לקראת שעת הסגירה. אם יש מתקן שמאוד רציתם לנסות אבל התור היה ארוך או שלא הספקתם להגיע אליו, לפעמים בשעה שלפני הסגירה הפארק מתחיל להתרוקן והתורים למתקנים האלו קצרים יותר ואפשר לעלות על מתקן אחד או שניים ללא המתנה ארוכה.

טיפים לאירופה פארק עם ילדים

טיפים לאירופה פארק עם ילדים

טיפים לאירופה פארק עם ילדים

 

שלבו מופעים ותהלוכות

מדי יום מתקיימים ברחבי הפארק מופעים מסוגים שונים אולם כדי להגיע למופע הרצוי בזמן יש לתכנן את ההגעה אליו בהתאם ללוח הזמנים אותו תקבלו בכניסה לפארק. החליטו מראש על שניים או שלושה מופעים שאתם רוצים לראות והגיעו למופע כרבע שעה לפני ההתחלה. בכל יום בשעה 16:30 עוברת בפארק תהלוכה עם תחפושות וריקודים והמקום הטוב ביותר לצפות בה הוא בין מתחם רוסיה למתחם שוויץ או בכיכר במתחם לוקסמבורג.

 

קבעו נקודת מפגש

במהלך הביקור שלכם בפארק אירופה עם ילדים יתכן ותבחרו להתפצל לפי ההעדפות של כל אחד מכם. חשוב לקבוע מראש נקודת מפגש, גם למקרה שמישהו ילך לאיבוד. חשוב לוודא שיש לכולכם שעון או טלפון שיבטיח שתפגשו בשעה שנקבעה ולילדים קטנים ניתן להכין תגי זיהוי עם השם שלהם למקרה שילכו לאיבוד. לבשו בגדים שיקלו עליכם את זיהוי בני המשפחה מרחוק, כמו חולצות אחידות לכולכם ,חולצות בצבע זוהר או כובעים צבעוניים שיעזרו לכם למצוא אחד את השני בתוך הקהל.

 

אל תשכחו לנוח ולאכול

ההליכה בפארק במשך כל היום עשויה להיות מעייפת – צפויות לכם שעות רבות על הרגליים. מומלץ להתלבש בבגדים קלים ובנעליים נוחות וחשוב לעצור מידי פעם למנוחה והתרעננות. לילדים עד גיל חמש מומלץ להביא עגלה או טיולון בה יוכלו לנוח במהלך היום ואפילו לישון. העגלה תשמש אתכם גם לאחסון התיקים שהבאתם אתכם לפארק. כדאי להביא אתכם חטיפים ומשקאות כדי שתמיד תהיו מצוידים ללא צורך לעמוד בתור בכל פעם שיתחשק לכם לאכול משהו קל או לשתות.

 

קבעו תקציב למזכרות

ברחבי הפארקים מפוזרות חנויות עם מזכרות שונות ובחלק מהמתקנים יש מצלמות המנציחות רגעים מיוחדים מהחוויה וביציאה ניתן לרכוש את התמונה שלכם. כדאי להחליט מראש על תקציב למזכרות ואפשר לתת לילדים להחליט כיצד לנצל אותו.

טיפים לאירופה פארק עם ילדים

ועכשיו… הגיע הזמן לבלות!