0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

מקומות לינה שנותנים את הכרטיס האדום

כששואלים אותי היכן כדאי להזמין מקום לינה ביער השחור, אני ממליצה לחפש מקום לינה המעניק את כרטיס ההנחות וההטבות “Hochschwarzwald Card”, המכונה “הכרטיס האדום”, בשל צבעו האדום.

יתרונו של הכרטיס האדום הוא שהוא מעניק כניסה חינם לכ-100 אתרים ואטרקציות בדרום היער השחור, חלקם אתרים נחשקים שסביר להניח שתרצו לבקר בהם בטיול המשפחתי. את הכרטיס לא ניתן לקנות, אלא רק לקבל ממקומות לינה השותפים להסדר המיוחד ובתנאי שתלונו בהם למעלה משני לילות.
יש 343 מקומות לינה ביער השחור השותפים להסדר: בתי מלון, צימרים, דירות נופש, בתי חווה ואפילו בקתות, בכל הדרגות ובכל קשת המחירים. יתכן שעלות צימר שמעניק את הכרטיס תהיה מעט גבוהה יותר מצימר דומה שאינו נותן אותו, אך אם ההפרש אינו גבוה – סיכוי טוב שהשימוש בכרטיס יחסוך לכם הוצאות גבוהות על אתרי בילוי ויהיה משתלם ביותר.

אז איך מוצאים מקום לינה שמעניק את הכרטיס?

  1. לחצו על הקישור הישיר לחיפוש מקומות לינה שנותנים את הכרטיס.
  2. במקרה והקישור לעיל אינו תקין – היכנסו לאתר http://www.hochschwarzwald.de
  3. בתפריט למעלה עמדו על המילה Ubernachten או accommodation ואז יפתח תפריט – לחצו על הקישור הראשון שבו כתוב ” Hochschwarzwald Card “.
  4. מתחת לכותרת הגדולה בצבע אדום יופיעו ארבעה קישורים – לחצו על הקישור הראשון מצד שמאל ” Hochschwarzwald Card Gastgeber ” או באנגלית “Hochschwarzwald Card hosts” (מארחי הכרטיס).
  5. הגעתם לדף ובו הרשימה של כל המקומות המעניקים את הכרטיס! בדף זה תוכלו לחפש על פי המיקום במפה (karte), על פי תאריך הנסיעה שלכם, לפי שמות העיירות, סוג מקום הלינה ודירוג הכוכבים.

*שימו לב, רק ליתר ביטחון שבתיאור של מקום הלינה מופיע הלוגו של הכרטיס עם המילה “card”.

*מידע נוסף ותשובות לשאלות נפוצות הקשורות לכרטיס תוכלו לקרוא כאן.

שיהיה בהצלחה וטיול מעולה!