0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

עיירות ציוריות באוסטריה

לצד מראות הטבע והפעילות הספורטיבית אוסטריה מציעה תרבות, קניות ושיטוט בעיירות וכפרים ציוריים בנוף פסטורלי. הכנו לכם רשימה עם עיירות מיוחדות אותן כדאי לשלב במסלול הטיול שלכם עם המשפחה באוסטריה.

טיול באוסטריה הוא חוויה משפחתית נפלאה. השילוב בין אגמים כחולים ושבילי הליכה בטבע לבין מגלשות הרים, אומגות, רפטינג ופעילויות אתגריות נוספות מבטיח לכם חופשה שלא תשכחו.

באזור זלצבורג וגם באזור טירול תוכלו למצוא עיירות יפות וציוריות שיכולות להיות עצירה נפלאה בדרך שלכם לסיור ברחובות קטנים וסמטאות צרות, לאתנחתא אחרי מסלול הליכה בסביבה או לארוחת צהרים וקניית מתנות ומזכרות. במסלולים שבמדריך שלנו תמצאו מסלולים המשלבים את העיירות בתכנון היומי שלכם. אם אתם רוצים להנות מאירוע מעניין או פסטיבל מקומי, מוזמנים להתעדכן בכתבה שלנו על אירועי הקיץ באזור.

עיירות ציוריות באוסטריה

הלשטאט

העיירה הלשטאט (Hallstatt) נכללת ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסקו ולדעת רבים היא המקום היפה ביותר באוסטריה. היא שוכנת על סלע ובתיה העתיקים הבנויים עץ ואבן נושקים ממש לשפת אגם הלשטאט הציורי. הרחוב הצמוד לאגם סגור בשעות היום לתנועת מכוניות ואפשר לשוטט בו בנחת ולהתפעל מיפי המקום.

הדרך הטובה ביותר ליהנות מיפי העיירה היא לשוטט בה, לשבת על שפת האגם ולהאכיל את הברווזים והברבורים או לשכור סירה ולשוט באגם. אם הגעתם לשם ביום חם ונעים, אפשר לנצל חלק מהזמן לרחצה. לא רחוק מהעיירה, ישנו חוף רחצה נחמד, שיש בו אי מלאכותי וגן שעשועים בו תוכלו לערוך פיקניק משפחתי.

אטרקציה בסביבה: מכרה המלח של הלשטאט שוכן גבוה מעל העיירה והוא מכרה המלח העתיק ביותר בעולם. המכרה פתוח מסוף אפריל עד תחילת נובמבר. הסיור במכרה מגוון ומלהיב והילדים יהנו במיוחד מהנסיעה ברכבת ומהירידה במגלשות עץ בתוך המכרה.

עם מה מומלץ לשלב: ניתן לשלב את הביקור בהלשטאט עם עלייה לתצפית חמש האצבעות בדכשטיין או עם טיול באגם גוסאו הסמוך. פרטים נוספים על הלשטאט תוכלו למצוא במסלול מס’ 4 במדריך שלנו.

העיירה הלשטאט באוסטריה

עיירות ציוריות באוסטריה

 

סט. גילגן

העיירה סנקט גילגן (Sankt Gilgen) שוכנת על גדת אגם וולפגנג ויש לה טיילת קצרה, רחובות צרים עם בתים צבעוניים, גינות קטנות ומטופחות וחנויות המציעות מתנות ומזכרות. רבים מבני המקום לובשים בסופי השבוע בגדים מסורתיים ואם בזמן הביקור שלכם מתקיימת בעיירה חתונה תוכלו להתפעל מהלבוש המסורתי של המשתתפים.

בעיירה יש מוזיאון האוצר כלי נגינה מכל העולם. המוזיאון בן חדר אחד והוא מכיל בתוכו כלי נגינה מסורתיים וביניהם אפילו שופר. חשוב לשים לב לשעות פתיחת המוזיאון ולוודא שהוא פתוח ביום ביקורכם.

אטרקציה בסביבה: עליה ברכבל צווילפרפהורן-זיילבאן המעפיל מסט גילגן להר צווילפרפהורן לתצפית מדהימה על שבעה אגמים. במקום יש גם מספר שבילי הליכה.

עם מה מומלץ לשלב: ניתן לשלב את הביקור בעיירה עם בילוי במגלשת שטרובל. המגלשה ממוקמת על צלע הר, ממש מול האגם. פרטים נוספים על סט גילגן וסביבתה תוכלו למצוא במסלול מס’ 5 במדריך שלנו.

עיירות ציוריות באוסטריה

עיירות ציוריות באוסטריה

עיירות ציוריות באוסטריה

 

סט. וולפגנג

העיירה סט. וולפגנג (St. Wolfgang) היא ציורית ויפה. סמטאות צרות להולכי רגל ובהן חנויות של מזכרות ודברים יפים, בתי קפה מפתים, מאפיות, גלידריות, בתים מעוטרים באדניות פורחות ובשלטים צבעוניים וכל זאת על שפת אגם וולפגנג השקט ולמרגלות ההרים.

ניתן להגיע אל העיירה סט. וולפגנג בשייט מהעיירה סט. גיליגן. השייט עצמו הוא חוויה כיפית ואוהבי הסרט צלילי המוזיקה ישמחו לגלות שחלק מהסצינות בסרט צולמו ממש באזור הזה וגם מריה וילדי משפחת פון טראפ שטו בין שתי העיירות.

אטרקציה בסביבה: אפשר לעלות ברכבל גלגלי שיניים עתיקה – התלולה ביותר באוסטריה – אל פסגת הר שפרברג לתצפית על כל אזור האגמים.

עם מה מומלץ לשלב: אפשר לשלב את הביקור בעיירה עם ביקור בעיירה בסט גילגן ולשוט ביניהן במעבורת. פרטים נוספים על סט. וולפגנג וסביבתה תוכלו למצוא במסלול מס’ 5 במדריך שלנו.

 

מיטנוואלד

עיירה יפה ומטופחת נוספת הנמצאת באזור לאוטש היא העיירה מיטנוואלד (Mittenwald). מיטנוואלד נמצאת בגרמניה, ממש על גבול אוסטריה. גם אם כבר התרגלתם לאדניות פרחים צבעוניות המקשטות את הבתים, הססגוניות בעיירה זו מעוררת השתאות בגלל עיטורי הקירות המפוארים על רבים מבתיה. יש בה תעלות מים קטנות וגשרים החוצים את הרחובות, מדרחוב מרכזי המציע למבקרים חנויות, בתי קפה וגלידריות.

בתוך סמטה קטנה מאחורי הכנסייה בעיירה יש מוזיאון כינורות בו יש תערוכה קבועה של כינורות וגם תערוכות מתחלפות מעניינות אחרות.

אטרקציה בסביבה: מגלשת ההרים גארמיש הנמצאת באזור היא אופציה לבילוי משפחתי מהנה. המגלשה לא ארוכה אבל יש בה סיבובים רבים והיא מלהיבה. היא פועלת רק במזג אויר נאה ולא גשום ויש במקום גן שעשועים, טרמפולינת באנג’י וקיוסק קטן.

עם מה מומלץ לשלב: את הביקור בעיירה מיטנוואלד ניתן לשלב עם טיול בערוץ לאוטש, בו יש כמה אפשרויות למסלולי הליכה על גשרי ברזל או בתוך יער. פרטים נוספים על מיטנוואלד וסביבתה תוכלו למצוא במסלול מס’ 20 במדריך שלנו.

עיירות ציוריות באוסטריה

עיירות ציוריות באוסטריה

 

טיפים להתארגנות כללית לקראת הטיול: לפני שאתם מתחילים לארוז, אל תשכחו לצפות בסרטון שלנו עם טיפים מעשיים ובדוקים לאריזה לקראת טיול משפחתי. אתם גם יכולים להוריד את רשימת הציוד המפורטת שלנו וגם את הצ’ק ליסט לפני הנסיעה שהכנו עבורכם. הם יעזרו לכם בתהליך ההתארגנות לטיול. ואל תשכחו את המדריך שלנו לאוסטריה ואת חוברת ההפעלה לילדים.

לילדים אתם יכולים גם להדפיס את הטבלה שהכנו כדי שיוכלו לספור את הימים.