0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

טיפים לביקור בדיסנילנד פריז עם ילדים

פארק השעשועים דיסנילנד פריז מציע חוויה מהאגדות. הפארק נפתח בשנת 1992 והביא עמו את בשורת הבידור להמונים. דיסנילנד הוא הפארק הגדול, הפופולארי והמצליח ביותר באירופה ויום בדיסני הוא יום של שמחה והנאה.

מה היא הדרך הנכונה ביותר לבקר בדיסנילנד פריז? כמה ימים כדאי להקדיש לפארק ואיפה רוכשים כרטיסים? מה הדרך הכי נוחה להגיע אל הפארק ואיפה כדאי ללון? לכל משפחה העדפות משלה, לוח זמנים שונה ותקציב אחר. בפארק ניתן לבלות יום, יומיים ואפילו שלושה ולהנות מהמתקנים, התהלוכות, המסעדות והחנויות הרבות שבו והטיפים שלנו יעזרו לכם לתכנן ולהנות מהביקור בפארק.

דיסנילנד פריז עם ילדים

הצפיפות הרבה, הציפיות של הילדים וגודלו של הפארק עלולים לעייף גם את המבקרים הנמרצים ביותר. בעזרת תכנון, תיאום ציפיות ומצב רוח טוב, מובטחת לכם חוויה משפחתית בלתי נשכחת בדיסנילנד פריז. כדי להקל עליכם את המסע בארץ הפלאות, ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים:

רכישת כרטיסים לדיסנילנד פריז

הפארק מחולק לשניים: פארק השעשועים ופארק הסרטים. באתר של דיסנילנד פריז יש אופציות רבות ושונות לכרטיסים וזה עלול קצת לבלבל. בגדול – האפשרויות העיקריות הן רכישה של כרטיס לאחד מהפארקים/כרטיס שמשלב את שני הפארקים ובחירה בין יום מסוים לבין “כרטיס פתוח”. העלויות משתנות וכדאי לבדוק דרך האתר שלהם אם יש הנחות מיוחדות.

** קחו בחשבון שאם תקנו כרטיס לפארק אחד ובמהלך הביקור תרצו לעבור לפארק השני – תצטרכו להשלים את עלות הכרטיס לפי העלות שבו הוא נמכר בקופות ולא לפי העלות (המוזלת) באתר.

 

הגעה וכניסה לפארק

אם אתם לנים בפריז תוכלו להגיע בקלות באמצעות הרכבת (RER). דיסנילנד הוא התחנה האחרונה שלה, כך שאין מה לדאוג. הכניסה לפארק למי שאינו לן באחד מהמלונות היא החל מהשעה 9.30 בדיוק. כבר מ-9.00 יש תור בכניסה, אז אם חשוב לכם לנצל את היום עד תומו – הקדימו להגיע (חוץ מזה שיש ספירה לאחור לפתיחה שזה ממש נחמד). הכניסה למתקנים מתחילה בשעה 10.00 ושעות הסגירה משתנות אך תוכלו לבלות בו לפחות עד 20.00 בערב.

** מי שלן באחד מבתי המלון של דיסני נהנה מהטבה מיוחדת של שעתיים נוספות בפארק, לפני שהוא נפתח לקהל הרחב! בין 8.00 ל-10.00 אורחי המלונות יכולים להנות מחלק מן המתקנים כמעט ללא תורים.

 

כרטיס פוטו פאס (PhotoPass)

כרטיס דיגיטלי שמאפשר לכם “לצבור” את כל התמונות שבהן צולמתם במתקנים השונים, עם הדמויות וכו’ ולקבל אותן באופן דיגיטלי. עלות הכרטיס היא כ 60 אירו – לא זול! אבל… אם אתם מבלים יותר מיום אחד בפארק ורוצים לוודא שיהיו לכם תמונות רבות מן המתקנים – ייתכן שזה ישתלם לכם (עלות תמונה בודדת בכל מתקן היא כ 17 אירו).
בנוסף – קחו בחשבון שאתם לא חייבים להחליט מראש. אתם יכולים להסתובב, להצטלם (בסוף כל מסלול צלמו בנייד/ רשמו לכם את מספר התמונה שלכם) ובסוף היום – אם תראו שיש הרבה תמונות שאתם רוצים – גשו לחנות קודאק שבכניסה לפארק, רכשו את הכרטיס, הציגו את מספרי התמונות שלכם ותוכלו לקבל את כולן במחיר הכרטיס.

 

כרטיס פאסט פאס (FastPass)

התורים לפעמים ארוכים ואתם רוצים להספיק כמה שיותר – כיצד תעקפו את התורים הארוכים? כרטיס פאסט פאס מעניק לכם אפשרות “לשמור תור”. מגיעים למתקן, סורקים את הקוד שעל כרטיס הכניסה (שמרו עליו) ומקבלים שעת כניסה ייעודה. אבל שימו לב שלא ניתן להעביר פאסט פאס בכמה מתקנים במקביל וצריך להמתין למועד הראשון כדי להעביר אותו במתקן אחר. וגם כאן למרות הכרטיס, ייתכן שכבר לא יהיו “מקומות שמורים”, כך שכדאי לכם להתחיל עם שמירת מקום אחד, להסתובב ולשמור מקום שני וכך הלאה. בעונה המחיר של הכרטיס הוא 80 אירו לאדם עבור כניסה אחת לכל מתקן ברשימה. פרטים נוספים ומחירים אתם יכולים למצוא באתר של הפארק.

דיסנילנד פריז עם ילדים

 

שריינו מקום מראש לפעילויות מיוחדות

במתחם הפנטזיה ניתן “לשבת לכוס תה” עם הנסיכה. עם זאת, אם תגיעו לשם בשעות הצהריים תגלו שהרשימה כבר מלאה. לכן – אם אתם מעוניינים לפגוש (ולהצטלם כמובן) עם הנסיכה, גשו לשם מיד עם כניסתכם לפארק והרשמו. מי שירשום אתכם יתן לכם שעה מדוייקת של הפגישה, כך שתוכלו להמשיך להסתובב ולחזור בשעה הייעודה.

 

צילומים עם דמויות דיסני

ברחבי הפארק מוצבות עמדות שבהן ניתן להצטלם עם הדמויות המוכרות (מיקי מאוס, מיני מאוס, מלכת הלבבות וכו’). התורים אליהם לרוב ארוכים ומתישים, כך שאם זה חשוב לכם – כדאי לעשות זאת בשעות הבוקר.

 

מופעים

במהלך היום ובשעות קבועות מתקיימות ברחבי בפארק הופעות מגוונות. בכניסה לפארק אספו את לוח המופעים ואנו ממליצים בחום לראות לפחות מופע אחד (חוץ מזה שזו הזדמנות מעולה לנוח קצת). ללוח המופעים

 

תהלוכה

התהלוכה המרכזית המפורסמת נערכת בכל יום בשעה 17.30, לאורך כל רחבי הפארק. אנחנו ממליצים לכם בחום להגיע קצת לפני ולתפוס מקום קרוב ככל האפשר לשפת המדרכה – כך תוודאו שלא יסתירו לכם. התהלוכה מרהיבה וכוללת מיצגים של כל הדמויות והסרטים האהובים. אל תפספסו (גם לא בעבור כניסה למתקנים ללא תור).

 

מופע אור-קולי

מופע הסיום של דיסני, הכולל אפקטים מלהיבים וזיקוקים מעל הארמון האייקוני של סינדרלה מתקיים בחודשי הקיץ בשעה 23.00 ונמשך 20 דקות. הוא מרהיב ביופיו, אבל אם אתם נמצאים בפארק מהבוקר ולא לנים באחד מהמלונות של הפארק – לא בטוח שכדאי “לסחוב” בכוח עד הסוף. אם אתם לנים באחד מבתי המלון של הפארק שקלו את האפשרות לחזור למלון בשעות הערב המוקדמות, לנוח קצת ואז לחזור לקראת המופע המסכם.

 

קניות

נדמה שבפארק יש יותר חנויות מזכרות מאשר מתקנים וכל חנות מציעה מגוון רחב ושונה של פריטים (שעושים חשק לקנות הכל). אנחנו מציעים לכם להציץ, להתחיל עם המתקנים ולחזור לשם בערב כשבר עייפים קצת ומתחשק מזגן. אם החלטתם לרכוש דברים – אתם לא חייבים לקחת אותם איתכם. אתם יכולים לבקש שישמרו לכם עליהם, לשלם ולאסוף אותם כשתלכו הביתה (עם הצגת הקבלה ופתק השמירה שיינתן לכם).

 

החזר מס

אם קניתם בחנויות השונות של הפארק (כולל מסעדות) בשווי של למעלה מ 90 אירו, גשו בסוף היום עם כל הקבלות למתחם הסיטי הול (City Hall) שבכניסה ובקשו טופס החזר מס. עם הטופס הזה אתם ניגשים לדוכן הייעודי בשדה התעופה ויכולים לקבל החזר כספי, שזה תמיד נחמד :-).

 

אוכל

בפארק יש לא מעט מסעדות ומעט מאוד מקומות “לנשנש”. כדי לסעוד באחת המסעדות תצטרכו להזמין תור מראש (ממש מראש דרך האתר ולא בפארק עצמו) ואנחנו ממליצים לכם להביא עימכם חטיפים וסנדוויצ’ים. במחלקת הנשנוש האיכותי אנחנו ממליצים על המסעדה האיטלקית שבמתחם ההרפתקאות – היא מציעה 3 תפריטים בלבד (פיצה/ פסטה/ לזניה), המחירים סבירים, המקום נעים וממוזג והאוכל טעים.

 

וטיפ אחרון לסיום… דיסנילנד הוא פארק מעולה, ואנחנו חושבים שכדאי לבקר בו לפחות פעם אחת בחיים. אבל אם אתם מחפשים בעיקר מתקנים מפחידים, כדאי שתדעו שבכל אחד מהפארקים של דיסני יש 3-4 מתקנים שמוגדרים ככאלה… כך שאם זו המטרה – אולי תשקלו ללכת לפארק אסטריקס במקום.

אז מה עוד כדאי לדעת על דיסנילנד פריז? ואיך לשלב את הביקור בפארק בטיול שלכם בפריז? במדריך שלנו לפריז תוכלו למצוא את כל התשובות ועוד מידע רב נוסף שיהפוך את הטיול שלכם לחוויה משפחתית בלתי נשכחת. ואם אתם כבר אורזים כדאי לכם להוריד את רשימת הציוד המפורטת שלנו ולהתחיל לספור את הימים