נשמח להוסיף את התודה שלך!
שלח לנו אותה למייל mishpahool@gmail.com
ואנחנו נוסיף אותה כאן.

היי שלומית,
חזרנו ביום שישי האחרון מטיול של שבוע ביער השחור ( זוג הורים + בנות בנות 7ו-4).
כל הטיול נעשה עפ"י המדריך ( המעולה Smile) שלך, הכתובות לאתרים מדויקות ההמלצות והטיפים היו לנו לעזר רב ועל כך תודה רבה.
כמו"כ הפורום המקסים כאן היה לי לעזר רב בהתלבטויות רבות בארגון ובתכנון.
שנה טובה… ואנחנו כבר מחכים לטיול הבא. רויטל

תודה רבה על ספר נפלא – היער השחור.
הספר נמצא איתי כבר 4 ימים ומציל אותי
מתכנון מוקדם לא מוצלח של הטיול, בזכות הספר לא פספסנו מה שבאמת מתאים לילדים, עברנו בכל פארק והילדים מ א ו ש ר י ם.
תודה רבה. שולי

קניתי,
פשוט מושלם, חובה!
רוצו לקנות ולהנות. יגאל, טבריה

מותאם למשפחות בצורה מדהימה, ידידותי לקריאה, והמסלולים מרהיבים!!
מומלץ לכולם!
משפחתי ואני נהנו מאוד וכבר מחכים לספר הבא. רותי, אשדוד

אני מהרתי וקניתי את הספר. מדהים!
כל העצות הטובות שכולם הציעו – הכל שם, ועוד הרבה יותר.
אני לא מאמינה שיש בכלל עוד מדריך טיולים כזה.
כל הכבוד. שרה, ירושלים

יופי של ספר!!!
כל הכבוד, בדיוק מה שאני ואשתי צריכים לטיול הבא עם הילדים. דוניק, תל-אביב

ראשית אני רוצה לברך אותך על הספר והחוברת לאיטליה.

אנחנו נעזרים בספר לתיכנון הטיול והילדה כבר מתלהבת מהחוברת. צבי

כמובן שהספר שלך מצוין מכל הבחינות! אילן

תודה רבה, כמה נחמד שיש עם מי להתייעץ כאשר מבולבלים. שר

כל המשפחה נהנית כבר מספרך! אילן

ראשית, תודה רבה על הספר שכתוב בצורה בהירה מסודרת וקלה. בזכותך המלאה, זו פעם ראשונה שאני בכלל מעזה לחשוב על תכנון טיול באופן עצמאי. תודה על כל העזרה שאת נותנת. את מצליחה (בכל פעם אני נהנית מחדש בפורום) להסביר באופן ברור ועם הרבה ידע את מה שחסר. ממש כמו בספר… לסיום המון תודה על התגובה המפורטת והמלאה,אני מלאת הערכה.
הפנתי עוד שני זוגות לספר המעולה שכתבת,והם ממש מברכים אותך. אורנה בראל

ראשית, אני מצטרפת לשבחים על הספר, הוא נותן המון מידע וטיפים רלוונטיים וחשובים. דרומית

ספרך המקסים נותן לנו מענה לכול שאלותינו שעולים לקראת הטיול ובעזרתו בנינו את המסלול לטיולנו בתחילת יולי. לימור

ראשית תודה על הספר הנהדר. מומלץ ביותר, הוא הבסיס לטיול שלנו. דרור

רכשתי את הספר המישפחה המטיילת. אנו מאד נהנים לקרוא בו ומפיקים ממנו המון לקראת הטיול המתקרב. תודה רבה על המידע המפורט והממצה. עזרת לנו מאוד!! ענת
תודה רבה שלומית, כל הכבוד לך. לא ברור איך את מספיקה את הכל. דרור

לצורך תיכנון הטיול נעזרנו רבות בספרך המעולה.
השיטה שבה ערוך הספר לפי מסלולי טיול מסייעת ומקילה מאוד ונשמח אם בעתיד תפרסמי ספרים במתכונת זו ליעדים דוגמת ספרד, צרפת, סקנדינביה וכו'. עמיש

קראתי את ספרך ונעזרתי בו רבות בתכנון הטיול . הספר מושקע ברור וקל מאד לתכנן את הטיול באמצעותו. מליא

בהמלצת חברים הגעתי לאתר הזה, וגם קניתי את ספרך, שהוא ספר נהדר. עפרה

שלומית תודה רבה, הארת (כרגיל) את עיניי ותוכניותיי ואשמח לנהוג לפי עצתך. תודה על הטיפים הנפלאים- אנסה לשלב בהתאם לרוח הטיול ורוח החברותא… מיכל

הצלחתי להשיג את הספר החדש! מדהים. לא התכוונו בכלל לנסוע לסלובניה אבל הספר החדש הלהיב אותנו. עכשיו אנחנו מתכננים את הנסיעה עוד הקיץ. כל הכבוד! שרה מירושלים

קראתי בעניין רב את ספרך המשפחה המטיילת – צפון איטליה ספר מעשי וגם מעורר סקרנות לבקר, באתרים. לפי השיחון בסוף הספר ניתן להבין כמה הוא מוצלח ומוכוון משפחות עם ילדים ("אפשר לקבל פסטה בלי רוטב?") וכך גם לאורך כל הספר… משה

לפני שנה נסענו לאיטליה ונעזרנו רבות בספרך ובאתר. מה רבה היתה שמחתי כאשר מצאתי ספר שלך גם לסלובניה – היעד שלנו לקיץ זה.דגנית

לשמחתי חזרו השבוע חברים מטיול בצפון ולא הפסיקו לשבח את רמת הדיוק בספרך ומידת השימושיות הגבוהה שבו. דני

אני חייב לציין כי הספר הועיל לנו מאוד הן בשלב התכנון וגם תוך כדי טיול. ראינו אף ישראלים (רבים….) שמסתובבים עם הספר ביד! תמיר

ברכות על המדריך לסלובניה וקרואטיה. בשנה שעברה נסענו לאטליה והמדריך הועיל לנו מאוד. כשראינו שיצא מדריך שלך לסלובניה הבנו שאת חצי הדרך (אם לא כולה…) לתכנון הטיול כבר יש לנו. רועי

לשלומית – הספר שלך נהדר ורכשתי אותו על אף שזוגתי ואני איננו הורים לילדים. שרוליק

אנחנו ממש גרופי שלך, בשנה שעברה מצאנו את הספר שלך על צפון איטליה והוא הפך ל"תנך" שלנו. ממש הלכנו איתו לכל מקום ונהננו הכי בעולם. אנחנו זוג עם ארבעה "ילדים" הגדולים בני 16,17.20 והקטן בן 4. הספר עזר לנו היות וזה לא פשוט בכלל להתנהל בחו"ל בהרכב כזה.
ממש שמחנו על הספר החדש וכבר מתכוננים לטיול הבא. אמנון ואלה

שבוע שעבר חזרנו מטיול בצפון איטליה והיה פשוט כיף והספר בחלק של צפון איטליה עזר לנו המון.
הספר מדוייק ההמלצות לכל מקום ומקום נכונות וההסברים ממצים ויעילים. דניאל

היה נפלא, הרבה תודות לספר שלך שהיה ממש ה"תנך" שלנו.
לפני שנה טילנו באיזור אגם גארדה באיטליה עם הספר הקודם ומאוד נהננו וגם השנה הספר החדש לא איכזב. דגנית

היה טיול מקסים, וההצלחה שלו אני זוקפת בין השאר לתכנון ממושך…
נעזרנו רבות בספר הנהדר של שלומית, בפורום הזה, וגם באתרים באינטרנט, כגון האתר של מרום. הבן שלי מאד נהנה מהחוברת מסע של "המשפחה המטיילת", עודדנו אותו לקנות גלויה בכל מקום ולהדביק בחוברת.