0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

כרטיס המוזיאונים של פריז

כדאי להכיר את כרטיס המוזיאונים של פריז, המציע כניסה חופשית ללמעלה מ-60 מוזיאונים ואתרים נבחרים, ביניהם הלובר, מוזיאון אורסיי, מרכז פומפידו, שער הניצחון ועוד.

פריז משופעת במוזיאונים: לאמנות, להיסטוריה, למדע וכמעט לכל תחום ונושא שאתם יכולים להעלות על דעתכם. מוזיאונים גדולים ומפורסמים, לצד מוזיאונים קטנים ויוצאי דופן. רבים מהמוזיאונים מתאימים לביקור משפחתי, גם כשמטיילים עם ילדים קטנים. הסוד הוא בגיוון, בבחירת המוזיאונים המתאימים ביותר למשפחתכם וביקורים קצרים וממוקדים, שאינם מותחים את גבול הסבלנות – של הילדים ושלכם.

פריז עם ילדים

במדריך המשפחה המטיילת לפריז כתבנו על מבחר גדול של מוזיאונים שעשויים לדעתנו להתאים לטיול משפחתי. מכיוון שמדובר בסעיף הוצאה לא קטן, כדאי לכם לשקול לרכוש את אחד משני כרטיסי ההנחה המוצעים לתיירים בפריז.

כרטיס המוזיאונים (Paris museum pass)

כדאי להכיר את כרטיס המוזיאונים של פריז, המציע כניסה חופשית ללמעלה מ-60 מוזיאונים ואתרים נבחרים, ביניהם הלובר, מוזיאון אורסיי, מרכז פומפידו, שער הניצחון ועוד.

לכרטיס ההנחות שלושה יתרונות עיקריים:

1. שימוש מושכל מוביל לחסכון כספי, לעיתים משמעותי.

2. במקרים רבים כרטיס המוזיאונים מאפשר כניסה בתור מקוצר שחוסך זמן רב של עמידה בתורים.

3. הוא מאפשר כניסה למוזיאונים ולאתרים שלא תכננתם לבקר בהם, כי לא נדרשת הוצאה כספית נוספת. זה מעניק גמישות והפתעות טובות.

את הכרטיס אפשר לרכוש למשך יומיים, ארבעה ימים או שישה ימים. הימים נספרים ברציפות החל מהיום שבו תבחרו (את התאריך הקובע אתם רושמים בעצמכם על גב הכרטיס).

ככל שמשך השימוש בכרטיס ארוך יותר, כך גדל הסיכוי שהוא יהיה חסכוני יותר.

עלות הכרטיס:

ליומיים – 48 יורו / לארבעה ימים – 62 יורו / לשישה ימים –  74 יורו

ילדים עד גיל 18 נכנסים לרוב המוזיאונים ללא תשלום ולכן אין צורך לרכוש להם כרטיס משלהם. פרטים נוספים כולל רשימת המוזיאונים והאתרים הכלולים תוכלו למצוא באתר הכרטיס. פרטים נוספים כולל רשימת המוזיאונים והאתרים הכלולים תוכלו למצוא באתר הכרטיס.

מוזיאונים בפריז עם ילדים

פריז פאס (Paris pass)

כרטיס זה כולל בתוכו את כרטיס מוזיאונים על כל יתרונותיו ובנוסף מקנה כניסה חינם לשבע אטרקציות נוספות שאינן כלולות בכרטיס המוזיאונים וביניהן שיט על נהר הסיין, בית האופרה, מוזיאון השעווה ומוזיאון דאלי.

הכרטיס מעניק גם שימוש חופשי בתחבורה הציבורית בתוך העיר (מטרו, RER ואוטובוסים) ליום אחד. כרטיס זה ניתן לרכוש למשך יומיים, שלושה, ארבעה או שישה.

עלות הכרטיס:

ליומיים – מבוגר / נוער / ילד – 130 / 75 / 40 יורו

לשלושה ימים – מבוגר / נוער / ילד – 165 / 95 / 55 יורו

לארבעה ימים – מבוגר / נוער / ילד – 205 / 115 / 65 יורו

לשישה ימים –  מבוגר / נוער / ילד – 245 / 145 / 80 יורו

את הכרטיסים קונים באתר האינטרנט והם נשלחים בדואר. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר הכרטיס

פריז עם ילדים

כדאיות הכרטיסים נקבעת לפי מידת הניצול שלהם ואנו ממליצים לשקול זאת בהתאם לתוכנית הטיול שלכם. הכינו תוכנית בסיסית לטיול ובידקו על פיה איזה מן הכרטיסים משתלם, ואם הוא משתלם בכלל. בחודשים יולי ואוגוסט כדאי לקנות את כרטיס המוזיאונים גם אם החיסכון הכספי זניח על מנת לדלג על התורים.

מתכננים את הטיול שלכם לפריז? מוזמנים להיכנס לכתבות שלנו על מועדי פתיחת אתרים בפריז ועל אירועי קיץ בפריז כדי להתעדכן וגם לקרוא טיפים על ביקור במוזיאונים בפריז עם ילדים ועל אתרי החובה בעיר. ואם אתם מתכננים להגיע לדיסנילנד אל תשכחו לקרוא את הטיפים שלנו שיבטיחו לכם בילוי מוצלח ומהנה בפארק.

טיפים להתארגנות כללית לקראת הטיול: לפני שאתם מתחילים לארוז, אל תשכחו לצפות בסרטון שלנו עם טיפים מעשיים ובדוקים לאריזה לקראת טיול משפחתי. אתם גם יכולים להוריד את רשימת הציוד המפורטת שלנו וגם את הצ’ק ליסט לפני הנסיעה שהכנו עבורכם. הם יעזרו לכם בתהליך ההתארגנות לטיול. ואל תשכחו את המדריך שלנו לפריז ואת חוברת ההפעלה לילדים.

לילדים אתם יכולים גם להדפיס את הטבלה שהכנו כדי שיוכלו לספור את הימים.