0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

כרטיסי ההנחות של היער השחור

אחת הדרכים הטובות לחסוך בעלויות טיול עם ילדים ביער השחור, היא באמצעות כרטיסי הנחות והטבות לאטרקציות; ישנם שלושה כרטיסי הנחות עיקריים ביער השחור, הנה סקירה קצרה שלהם:

1. כרטיס היער השחור – SchwarzwaldCard

הכרטיס נמכר בלשכות התיירות ומעניק כניסה חופשית לכ- 180 אתרים ברחבי היער השחור, ומעניק הנחות באתרים נוספים. הכרטיס תקף לשלושה ימים, שאינם חייבים להיות רצופים: הוא מופעל למשך יום ברגע שמציגים אותו בקופה של אתר המשתתף בתכנית, והוא בתוקף מה-1/4/2020 ועד 31/3/2021. כך תוכלו לבחור באיזה שלושה ימים נפרדים במהלך כל השנה להפעיל אותו.

לכרטיס יש שתי גירסאות – לשלושה ימים, שאחד מהם הוא בפארק אירופה, או לשלושה ימים ללא פארק אירופה.

מחיר הכרטיס הכולל יום אחד בפארק אירופה:  76 יורו למבוגר, 63 יורו לילד (מגיל 4 עד 11) ויש אפשרות גם לקנות כרטיס משפחתי (2 מבוגרים ו-3 ילדים עד גיל 17) במחיר 265 יורו.

מחיר הכרטיס ללא כניסה לפארק אירופה: 40 יורו למבוגר, 30 יורו לילד (מגיל 4 עד 11) ויש אפשרות גם לקנות כרטיס משפחתי (2 מבוגרים ו-3 ילדים עד גיל 17) במחיר 120 יורו.

היתרון: בניצול מיטבי של הכרטיס אפשר להגיע לחיסכון גדול, במיוחד בגרסה הכוללת את פארק אירופה, שכן אם תורידו את העלות שתשלמו בכל מקרה לכניסה לפארק התוספת עבור הכרטיס היא יחסית קטנה – וישארו לכם עוד יומיים מלאים לנצל את הכרטיס.

החסכון: אמנם 160 אתרים זה נשמע הרבה מאוד, אבל למעשה רק חלק מהאתרים השותפים בהסדר אכן מלהיבים את המשפחה המטיילת המגיעה לאיזור לזמן קצר, וחלק גדול מהאתרים הכלולים בהסדר הם אתרים קטנים שדמי הכניסה אליהם ממילא נמוכים למדי. כדי למקסם את החיסכון נדרשת למעשה התאמה של המסלול כך שאכן תנצלו את הכרטיס במידה שתצדיק את רכישתו. כל עוד תבקרו במרחצאות ובפארק חבלים יש סיכוי טוב להחזיר את העלות.

 

2. חדש!!! כרטיס היער השחור365 – SchwarzwaldCard365

הכרטיס דומה לכרטיס היער השחור הרגיל (ראו לעיל), הוא נמכר בלשכות התיירות ומעניק כניסה חופשית לאותם 180 אתרים ברחבי היער השחור ומעניק הנחות באתרים נוספים. הכרטיס תקף למשך שנה שלמה והוא מעניק כניסה אחת חינם לכל אחד מהאתרים המשתתפים בהסדר, במשך שנה. כך שלמעשה לא תהיו מוגבלים להתאים את האתרים למסגרת של שלושה ימים בלבד. הכרטיס הוא כמובן אישי, בלתי ניתן להעברה ויש לו גרסה של מבוגר או ילד, ללא אפשרות לכרטיס משפחתי. גם כאן יש אפשרות לקנות את הכרטיס בגרסה הכוללת את פארק אירופה או בלעדיו:

מחיר הכרטיס הכולל יום אחד בפארק אירופה:  144 יורו למבוגר, 106 יורו לילד (מגיל 4 עד 11).

מחיר הכרטיס ללא כניסה לפארק אירופה: 89 יורו למבוגר, 59 יורו לילד (מגיל 4 עד 11).

היתרון: למי שמטייל ביער השחור טיול ממושך, וצופה שהוא יבקר באתרים רבים שכלולים בכרטיס, כרטיס זה מעניק גמישות בחלוקת האתרים על פני כל הטיול, ובניצול אינטנסיבי הוא יכול להביא לחיסכון של ממש בהוצאה על אטרקציות.

החסרון: הכרטיס מעט יקר ומחייב אתכם לבקר באטרקציות רבות יחסית כדי להצדיק את רכישתו. למי שמטייל כשבוע ביער השחור, סביר להניח שהכרטיס לא יהיה משתלם.

 

3. כרטיס היער השחור ”האדום” – Hochschwarzwald Card

זהו הכרטיס החביב עלינו ביותר…. ניתן לקבל אותו – ללא תשלום – במקומות לינה מסוימים ביער השחור באזור הדרומי של היער, השותפים להסדר המיוחד של הכרטיס. צבעו של הכרטיס אדום כהה ולכן נוח לכנותו הכרטיס האדום“.

איפה מקבלים את הכרטיס? באחד מתוך 343 מקומות הלינה השותפים בהסדר המיוחד, ובתנאי שתלונו בו שני לילות לפחות.

ההטבה היא משמעותית: כניסה חינם לאתרים רבים וטובים, שעלות הכניסה אל חלק מהם גבוהה. הכרטיס תקף למשך כל השהות שלכם במקום הלינה כך שיש לכם גמישות מלאה בתכנון הטיול ואין צורך לרכז את כל האתרים המבוקשים לימים מסוימים.

יתכן ומחירי הלינה במקומות השותפים מעט יקרה יותר, אך באתר יש מבחר גדול וכדאי להתחיל את החיפוש בו – יתכן ותמצאו מקום שעונה על כל דרישותיכם וכבונוס תקבלו את הכרטיס!

הנה הלינק לחיפוש לינה המעניקה את הכרטיס.