0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

פארקי שעשועים באירופה

אחת הדרכים להבטיח את התלהבותם של הילדים בטיול משפחתי, היא לשלב במהלכו ביקור בפארק שעשועים. הנה 5 פארקי השעשועים האהובים עלינו ביותר באירופה!!!

ושנייה לפני שנתחיל… בכתבה הזו כאן  תוכלו למצוא טיפים מעולים ליום מוצלח בפארק שעשועים 🙂

 

פארק אירופה

מתחרה צמוד עם דיסנילנד על התואר “פארק השעשועים הטוב ביותר באירופה”. הפארק מעוצב בהשראת מדינות אירופה ומחולק למתחמים. כל מתחם מוקדש למדינה אחרת וגם המתקנים, גם הבניינים ואפילו המסעדות, הכל מותאם עד הפרט האחרון למדינות השונות. הפארק מציע מתקנים מכל הסוגים שאתם יכולים לדמיין ובסך הכל למעלה מ-100 אטרקציות. רכבות הרים מהירות, קרוסלות, סירות ומגלשות. בנוסף, ברחבי הפארק למעלה מ-10 מופעים שונים הנערכים במשך היום.

מאפיין ייחודי: עיצוב בהשראת מדינות אירופה, פשוט כיף לטייל בין כל המתקנים, הכול כל כך יפה!

טיפ: יש בפארק גני שעשועים בשילוב של מים – ביום חם הביאו לילדים בגדי ים, הם יודו לכם!

כל מי שרוכש ספר היער השחור באתר שלנו מקבל מפה מודפסת של פארק אירופה בעברית

המחיר: 49.50 יורו למבוגר, 42.50 יורו לילד (4-11). שימו לב שלילדים עד גיל 12 הכניסה חינם ביום ההולדת!

מתי פתוח: הפארק פתוח במתכונת קיץ מסוף מרץ עד תחילת נובמבר, ובמתכונת חורף מסוף נובמבר עד אמצע ינואר.

איפה: בעיירה הקטנה רוסט (Rust) ביער השחור בדרום-מערב גרמניה, קרוב לגבול עם צרפת ושוויץ.

האתרwww.europapark.com

 

דיסנילנד

פארק השעשועים הגדול והפופולרי ביותר באירופה.  זהו מתחם עצום הכולל את הפארק המקורי (Disneyland Paris), פארק הסרטים (Walt Disney Studius Park), בתי מלון ו”כפר דיסני” שבו מסעדות וחנויות.

אפשר להקדיש יום אחד לפחות לפארק ויום אחד לאולפנים, אם כי לחובבי הפארקים שרוצים להספיק באמת בלי לחץ נדרשים שלושה ימים מלאים… לנוחות המירבית כדאי ללון באחד מבתי המלון של הפארק המותאמים למשפחות וסמוכים לפארק ומאפשרים לכם ניצול מקסימלי של היום.

מאפיין יחודי: לא סתם אומרים שלדיסני יש מרכיב סודי שהוא ה-“Disney Magic”  – הקסם של דיסני… אכן שורה על המקום קסם מהאגדות!

טיפ : בכמה מתקנים בפארק יש שירות FastPass, המאפשר להחתים כרטיס ולקבל מועד כניסה למתקן ללא תור. כדאי לנסות לעשות שימוש בפאסטפאסים כמה שאפשר.

המחיר: 61-91 יורו למבוגר, 55-83 יורו לילד (11-3) לפארק אחד ליום אחד (בהתאם לחבילה ולתאריך). כדאי לבדוק באתר מבצעים והנחות.

מתי פתוח: כל השנה! בחודשי הקיץ הפארק פתוח לקהל מ-10.00 עד 23.00, ולמי שמתאחסן באחד מבתי המלון של הפארק יש כניסה מוקדמת כבר ב-8.30.

איפה: בפאתי פריז. אפשר להגיע ברכבת ממרכז העיר או באוטובוס הישר משדה התעופה.

האתרwww.disneylandparis.com

 

אפטלינג

דמויות מאגדות הילדים מתעוררות לחיים בתוך היער הקסום, ושלל מתקנים לבני כל הגילים בפארק מטופח להפליא הופכים את אפטלינג למשהו מיוחד. יש בו כמה רכבות הרים ומתקנים מסעירים, אבל נדמה שהדגש הוא על האווירה הרגועה והנעימה שמאפשרת לבלות יום מקסים ורגוע באופן יחסי ללונה פארק – וזה יתרון של ממש!

מאפיין יחודי: עולם של אגדות מלא דימיון והומור וגם –  גינון יפהפה כמו שההולנדים יודעים.

טיפ: תכננו את היום היטב ונסו להקיף אותו מבלי לעשות הרבה הליכות הלוך ושוב – והביאו נעלי הליכה נוחות!

המחיר: 38 יורו מגיל 4 ומעלה (בהתאם לחבילה). עד גיל 4 ללא תשלום. כדאי להתעדכן באתר כל חבילות מיוחדות כמו למשל כרטיס אקסטרה (Ticket extra) בתוספת 10 יורו המקנה כניסה מוקדמת של חצי שעה לפארק, משקה ומאפה, ארוחת צהריים קלה ו-20% על מזכרת באחת מחנויות הפארק.

מתי פתוח: כל השנה.

איפה: בעיירה הקטנה Kaatsheuvel, כשעה וחצי נסיעה מדרום לאמסטרדם.

האתרwww.efteling.com

 

גרדלנד

פארק השעשועים הגדול ביותר באיטליה, הוא מצד אחד גדול מספיק ומתאים לבני כל הגילים, ומצד שני גם לא גדול מדי….  בדרך כלל אפשר להספיק את רוב המתקנים ביום אחד, יש הופעות מהנות והאווירה בו נינוחה ונעימה.

יתרון: במיקום נהדר על שפת אגם גארדה, בלב אזור שוקק ומלא אטרקציות למשפחה.

טיפ: בימים עמוסים אפשר לקנות כרטיסי “אקספרס” (Gardaland Express pass) שיחסכו לכם זמן רב. יש 7 סוגים שונים של כרטיסי אקספרס… החל מכרטיס מיני ב-15 יורו המקנה כניסה מהירה חד פעמית לארבעה מתקנים מסוימים ומגיע עד 80 יורו לכרטיס פרימיום הכולל כניסה מהירה בלתי מוגבלת ל-16 המתקנים המבוקשים ביותר בפארק! פרטים נוספים על כרטיסי האקספרס ניתן למצוא כאן.

המחיר: 40.5 יורו למבוגר, 34.5 יורו עד גיל 10 ומעל גיל 60.  כמו כן שימו לב שברכישה מוקדמת באתר יש הנחה של 4.5 יורו לכרטיס, ואם מזמינים באתר כרטיס ליום ספציפי אז המחיר יורד ל-32.5 יורו. יש גם מחירים מוזלים למשפחות.
*נכון ליום פרסום כתבה זו יש באתר גרדלנד קופון להדפסה שאם תדפיסו אותו ותגיעו עימו לקופות המחיר ירד ל-35 יורו בלבד .

מתי פתוח: מסוף מרץ פתוח מדי יום עד סוף ספטמבר. באוקטובר פתוח בסופי שבוע ובדצמבר וינואר פתוח בחגים ומועדים מיוחדים.

איפה: בגדה המזרחית של אגם גרדה (Lago di Garda) בצפון איטליה.

האתרwww.gardaland.it

 

פורט אוונטורה

פארק השעשועים הגדול ביותר בספרד (PortAventura) הוא גם אחד הגדולים והטובים ביותר באירופה. גודלו מבטיח שיש שם מספיק מתקנים ואטרקציות בשביל למלא יומיים (אם כי גם יום אחד יכול להספיק בשביל לראות את העיקר), והמתקנים מגוונים ומתאימים ממש לכל המשפחה, הן לאמיצים שביניכם והן לקטנים. ההופעות בפארק ברמה גבוהה, והכול מסודר, מעוצב ונעים. ,

יתרון: פורט אוונטורה הוא חלק ממתחם שכולל בעצם שלושה פארקים – הפארק המרכזי, פארק המים קאריב ופארק השעשועים החדש של המותג פרארי – פרארי לנד. כמו כן יש במתחם כמה בתי מלון ואפשר לבלות כאן כמה ימים נהדרים. בחודשי הקיץ יש אפילו הופעות של המותג הידוע מלאס וגאס – סירק דה סוליי (Cirque du Soleil®).

טיפ: אם ישנים באחד מבתי המלון של הפארק, מחיר הלינה כולל גם כניסה לפארק ביום ההגעה וביום העזיבה – כלומר כניסה של יומיים. אמנם מחירי הלינה אינם זולים, אך יחד עם עלות הכניסה לפארק זה יכול להיות משתלם ביותר, ובעיקר הכי נוח! עקבו אחרי אתר האינטרנט ונסו לחפש מבצעים מיוחדים.

המחיר: 49 יורו למבוגר, 41יורו מגיל 4 עד 10 ומעל גיל 60. ביולי ובאוגוסט אפשר גם לקנות כרטיס ערב – לכניסה מהשעה 19.00 עד 24.00 במחיר 23 יורו למבוגר ו-20 יורו לילד. כמו כן בדקו אפשרות לכרטיסים משולבים לכמה פארקים.

מתי פתוח: מסוף מרץ עד סוף אוקטובר. כמו כן פתוח במתכונת חורף החל מסוף נובמבר עד תחילת ינואר.

איפה: בקוסטה דוראדה – כשעה ורבע נסיעה מדרום לברצלונה. אפשר להגיע מברצלונה במכונית או ברכבת.

האתרwww.portaventuraworld.com