0 פריטים

סל הקניות שלך ריק


זה קצת עצוב לראות סל קניות ריק שנתחיל למלא אותו??? ;)

SHOP NOW > >

אודות

הי! אני שלומית יפת ביאליק, המחברת של סדרת מדריכי הנסיעות “המשפחה המטיילת” - נעים להכיר!

כפי שאתם יכולים לנחש – אני מאוד אוהבת לטייל… אז איך בכלל הגעתי לכתיבת מדריכי טיולים למשפחות? שהיא –  כפי שבטח רבים מכם יסכימו איתי –  עבודת החלומות 🙂

הדרך הייתה מעט פתלתלה, עברה דרך לימודי משפטים, מספר שנים של עריכת דין, חזרה ללימודים ועוד כמה עבודות  זמניות (אפילו אפיתי עוגות!) עד שבסופו של דבר הבנתי שהדבר שאני הכי אוהבת לעשות זה לטייל, להכיר יעדים מקרוב, ולכתוב עליהם.

מאז היותי ילדה הורי לקחו אותי, יחד עם אחי ואחיותי, לטיולים משפחתיים בחו”ל. בגיל 12 אבא שלי לקח אותי לטיול גדול של חודש ברחבי אירופה עם אוהל ומכונית שכורה. אבא היה הנהג ואני הנווטת. ביחד הקמנו את האוהל, ואני פיתחתי מומחיות של חימום קופסאות שימורים. מסתבר שכבר מגיל צעיר הייתי טיילנית מקצועית, והיה על מי לסמוך…

התפנית הייתה, כפי שקורה פעמים רבות, עם הולדת בננו הבכור איל והפיכתנו, שלי ושל אורי, להורים. כשאיל היה בן 5 חודשים נסענו לטיול בטוסקנה, ללא היסוס ובלי הרבה הכנה מוקדמת, במחשבה תמימה שטיול עם תינוק הוא כמו טיול זוגי, רק עם תוספת קטנה.  מהר מאוד גילינו שטיול עם ילדים זה סיפור אחר לגמרי. נוכחנו לדעת שמדריכי הטיולים הקיימים לא מספקים מענה הולם להורים וכך התחברו להם כל הקצוות,  ונולד הרעיון לכתוב מדריכי טיולים המכוונים לטיול עם ילדים – הלוא היא סדרת “המשפחה המטיילת”.

מאז זרמו הרבה מים בירדן, וגם בדנובה, בריין, בסיין ובנהרות רבים בהם ביקרנו ברחבי אירופה. הסדרה הלכה וגדלה ויש בה היום כבר 8 מדריכי נסיעות. גם המשפחה גדלה בינתיים… ואל איל הצטרפו גם עופר והילה 🙂 אני הראשונה להסכים שטיול עם ילדים הוא לא תמיד קל, ויש גם אתגרים. אך החוויה המשפחתית, הנפלאה והמשמעותית מפצה על כך –  ובגדול! מניסיוני, כשיש ילדים לא צריך להפסיק לטייל, צריך רק לטייל מעט אחרת. במדריכי “המשפחה המטיילת” אני מקווה להקל עליכם ההורים, בהתאמת הטיול להרכב המיוחד של המשפחה שלכם ולסייע לכם להפוך את הטיול המשותף שלכם לחוויה נהדרת שתלווה אתכם תמיד.

בברכת טיול מהנה!

שלומית

 

תכירו את גליה לרך

מאיירת, מעצבת, אמא ועוד.

סיימתי את בצלאל בהצטיינות לפני די הרבה שנים, ומאז אני מעצבת ומאיירת –  מבולים וספרים ועד תפאורות ואריזות.

העבודה על סדרת “המשפחה המטיילת” היא כיף גדול, המאפשר לי לצאת למסעות בעולם גם כשאני בסטודיו שלי ברחובות.

 

 

 

 

 

 

ותכירו גם את עמנואלה בינר

מנהלת הדיגיטל של המשפחה המטיילת.

אחרי קריירה כשכירה בתחום הכספים – שם הכלים שלי היו בעיקר טבלאות – עברתי לתחום הכתיבה, המדיה הדיגיטלית והייעוץ, וכעצמאית בתחומים אלו נהנית מהעשייה היומיומית ומהמפגשים שהיא יוצרת עבורי.

אני נהנית לבלות חלק מהזמן שלי כמבקרת וירטואלית בכל יעדי סדרת “המשפחה המטיילת” ולשתף אתכם במדיות השונות במידע הרב שיש לספרים של שלומית להציע.