משפחת קירסון – אבא אלעד והתאומות בר ואור (בנות 14) חזרו מטיול משפחתי בצפון איטליה ושלחו לנו את דבר המשפחה שלהם :-)

לימונה סול גארדה

הטיול: פעם שנייה בגארדה. שבעה ימים באמצע אוגוסט 2017.

הלינה: לנו במלון Palazzo del Garda ב Desenzano del Garda שבדרום אגם גארדה – מיקום מצויין לטיול כוכב ונוף נהדר לאגם. מלון מצוין עם שירות נהדר. אני והבנות ממש נהנינו ממנו.

המסלול:

הגענו למלון רק לקראת ערב, לאחר שדרוג הרכב המושכר בשדה לרכב מסוג SUV של וולבו (אוטו דיזל שלא הצריך מילוי דלק אפילו פעם אחת במהלך השבוע. מאד חסכוני ונוח, שדרוג ממש חכם), ויצאנו להסתובב בקניון איל ליאונה הממוקם ממש ליד המלון.

💡 טיפ ממני: בתחילת הטיול הקצבתי לכל אחת תקציב בזבוזים והן היו צריכות לחשב מה הן רוצות. הן חרגו רק מעט.

זריחה ב5:30 מהמלון בדזנצאנו

היום השני היה ה -יום! גארדהלנד!

הגענו לפני פתיחת הפארק ויצאנו משם רק לקראת 21:00.

קנינו את כרטיסי האקספרס היקרים בשמונים יורו לאחד. שימו לב – מדובר בתוספת על מחיר הבסיס לכל אחד (של 40 יורו). שווה כל שקל. עלינו על כל מתקן שרצינו מספר רב של פעמים ללא תור.

המתקנים שאנחנו התמקדנו בהם היו אקסטרים ואנדרנלין.

ישנו מתקן חדש בשם 'שאמאן' שכולם מדברים עליו ואי אפשר לדלג על התור שלו – ממש לא שווה את המאמץ.

למרות טיפים קודמים לא הבאנו אוכל, רק שתייה. קנינו מתי שרצינו שזה לא הרבה.

זה יום ללא מחשבה על כסף וללא ספק זה היום שהילדים יזכרו.

אגם טובל המדהים

ביום השלישי יצאנו לצפון האגם – למפלי ורונה ואגם טנו. הנופים מדהימים והמפלים קסומים.

אגם טנו קצת אכזב אבל בהחלט היווה עצירה נעימה.

התחלנו את היום מאוחר, כך שכבר היתה שעת צהריים והחלטנו שנעצור ב- Limone Sul Garda. עיר מדהימה ביופייה עם טיילת מדהימה ומלא חנויות. לקחנו סירת מנוע לאמצע האגם וקפצנו לשחות באגם – היה פשוט נהדר. אחד המקומות המומלצים!

ביום הרביעי נסענו לדולומיטיים. הגענו ל Lago di Tovel או כהגדרתנו גן עדן עלי אדמות. נוף מדהים לחלוטין. אכלנו שם צהריים ומשם נסענו לכיוון אגם מולבנו. עצרנו בעיירה ציורית יפיפיה בשם Andalo, עלינו ברכבל להר הפאגאנלה וזכינו לנוף פשוט קסום.

ביום החמישי החלטנו לטייל בעיירה שלנו דזנצאנו. יש טיילת ארוכה ומדרחוב עם מלא חנויות. ממש נחמד שם. לקחנו משם מעבורת בשלושה יורו לאחד לסירמיונה. אני ממליץ להשקיע עוד שלושה יורו לאחד ולעלות על המעבורת המהירה.

סיירנו בסירמיונה המדהימה. הבנות התענגו ואני הצטרפתי אליהם לגלידה הענקית המדהימה.

באותו ערב נסענו לפארק המים התרמיים ליד Cola – Parco termale del Garda איזה סיום ליום מדהים.

אור ובר אוכלות גלידה ענקית בסירמיונה

ביום השישי הוחלט על ונציה.

מדזנצאנו לקחנו רכבת ישירה לוונציה.  סיירנו בוונציה במהלך כל היום – גשר ריאלטו, כיכר סן מרקו, שטנו בגונדולה שווה (80 יורו לכולנו יחד) וכמובן מלא מלא חנויות.

💡 בדרך חזרה החלטנו לקחת רכבת רגילה ולהחליף רכבת בורונה. מדובר בשליש המחיר ובעוד רבע שעה מבחינת נסיעה.

ביום הטיסה חזרה הבנות נכנסו קצת לבריכה במלון ולאחר מכן נסענו לעיירה ציורית ממש יפה בשם בורגטו. מומלץ ביותר להגיע ולשבת לאכול שם על הנהר. מדהים.

את הטיול רצינו לסיים באווירה של קניות, אז נסענו לקניון שנקרא Grand'affi shopping center בכביש A22 בדרך לדולומיטים. במרחק של חצי שעה משדה התעופה.

לסיכום:

כל מה שרצינו הספקנו.

זרמנו כל יום לפי מזג האוויר ומצב רוח. אכלנו כל מה שרצינו ומתי שרצינו. והיה טיול פשוט מושלם.

הטיול הכי טוב שהיה לנו עם המשפחה המטיילת.